donderdag 7 juli 2011

Dag 13 Santillana Del Mar naar San Vincente de la Barquera


Gisteren rond gelopen in een historisch en daardoor een zeer toeristich plaatsje. Het kerkje wat er stond was uit 1200 en dat ik toch wel bijzonder, keitjes op de straten loopt wel lekker met slippers, vooral als je je voeten de hele dag al gebruikt hebt. Dus snel een bar in voeten rust en een biertje. s Avonds een piza gegeten bij een goed Italiaans restaurantje en op tijd naar bed. Vanmorgen het eerste uurtje opgelopen met de Belg was best wel gezellig, hij wilde vandaag niet meer dan 20 kilometer lopen en deed dus er rustig aan. Ik wilde wel iets snellen en heb hem laten lopen. Ik kwanm er achter dan en een goede herberg op 30 km ligt waar je avondeten krijgt en ontbijt. DE herberg waar iedereen heen wilde had 20 plaatsen dus weer boven op elkaar en ging pas om 16.00 uur open. Ik passeerde om 12.30 uur Comillas en vond dat ik nog wel even door kon gaan en de herberg sprak mij meer aan. De heuveltjes worden heuvels , meer klauteren naar boven en langer afdalen. Het was vandaag erg mooi weel, stark blauwe hemel en regelmatig zicht op de zee. Een prachtige tocht door een erg mooi landschap, dan vliegen de kilometers voorbij en om 16.00 uu was ik in de Herberg, eerst wat dringen, de boel uitpakken, douchen, kleding wassen en dan pas inschrijven, dat spreekt mij wel aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten